Heb je wel eens contact gehad met een geest, of de aanwezigheid ervan gemerkt?

Ik ben er namelijk best wel geïnteresseerd in.
en al die filmpjes op youtube zijn zo nep!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Toen ik een jaar of zeven was overleed een vriend van mijn vader. Die twee mannen hadden hele gesprekken gehad over of er iets na de dood zou zijn en afgesproken dat als eentje zou overlijden en er iets was, diegene de ander op de hoogte zou brengen. Met daarbij de uitspraak: "Al gooi je maar een schilderij van de muur". Na het overlijden van die man zijn bij ons maanden lang alle schilderijen van de muur gevallen. Voor mij bewijs genoeg...

Tja... Goh... Zal ik dit eens correct omschrijven dan... Ik communiseer dagelijks met mijn gids Aradia. Probleem is alleen dat je dit niet op audiovisuele wijze kan vastleggen. Dus filmpjes op dit gebied zijn per definitie nep...

Al die filmpjes zijn zo nep - en tja, hoe zou dát nou komen ?? Met goeie special effects kun je echter heel aannemelijke geesten te voorschijn toveren, hoor. Maar nee, ik heb nog nooit contact met een geest gehad en ben er ook van overtuigd dat dat nooit zal gebeuren, simpelweg omdat ik er niet in geloof. Er zijn echter genoeg mensen die dat wel doen en daar allerlei methodes voor hebben, maar er in geloven is daarvoor wel een tamelijk belangrijke factor. Ze mogen het wel proberen hoor ; ik ben skeptisch genoeg om niks klakkeloos aan te nemen maar ook niks zomaar zonder meer af te wijzen, dus ik sta open voor toenadering. Zal vermoedelijk echter niet meer vandaag zijn.

Ik heb wel eens glaasje gedraaid met een stel vrienden, dat werkte. Ik heb alleen niet de illusie dat ik contact heb gehad met een geest. Het bestaan van geesten is niet aangetoond, en dat zal denk ik ook wel zo blijven (waarschijnlijk omdat ze simpelweg niet bestaan).

wat je niet ziet bestaat niet zeggen velen. daarom geloof ik dus heilig in geesten aura's en ect.

Ja ik geloof er zeker in en heb er contact mee (gehad). Het is maar net hoeveel je denkt dat er nog tussen hemel en aarde is. En of je alleen wilt geloven in dingen die tastbaar en verklaarbaar zijn. Ook tastbare dingen kunnen onverklaarbaar zijn, dus wat is het verschil?

Natuurlijk bestaan die wel.. maar om het nu geesten noemen? Ik heb mijn overleden zoon vaak om me heen..weet dat dan gewoon..zonder hem te spreken of te zien.. een "zijn" is niet fysiek dus kan in mijn ogen ook niet vergaan zoals een lichaam.. zal dus ergens rondom heen zijn...

Weet niet. Mijn oom is op 43 jarige leeftijd overleden. Als ik soms slaap heb ik wel het idee dat ie soms aanwezig is om te zeggen dat alles goed met hem gaat en dat ie er altijd voor me is en geweest is. Maar of je dat nou echt onder een geest kan verstaan. Als je bedoelt van die enge geesten,nee daar geloof ik niet in.

meeste mensen zullen nooit meer waarnemen dan dat ze met hun eigen ogen kunnen zien maar ik heb er geen ervaringen in jammer genoeg ik vind het wel interessant

Ja zeker ik heb contacten te over en te veel met entiteiten en ik voel ze continu, als ik me ervoor open stel, honderden tegelijk... En ik zal je zeggen dat ik het NIET wil, maar het is gewoon zo... Het is niet fijn en niet dat ik het wil of wens... Als je over een kam wil scheren, ga er dan maar van uit dat alle filmpjes op youtube nep zijn, dan zit je statistisch bijna altijd goed... Ik zou zeggen, kijk uit wat je wenst op dit gebied, want wat doe je als je wens uitkomt? Het brengt een heel grote verantwoordelijkheid met zich mee...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100