kan je ergens instellen dat youtube titels niet meer vertaald? nee hij geeft geen balkje bovenin aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
12.1K

Antwoorden (3)

Ik denk dat dit alleen kan als je een account hebt.
Ik heb het ook met IMDB, ik woon in Berlijn en alles is naar het Duits vertaald, heel vervelend maar youtube doet dat bij mij niet omdat ik een Nederlands account heb. Dus misschien kan je dat proberen en dan bij de instellingen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even naar de homepage van Youtube, helemaal naar beneden scrollen, en dan zie je Language: English Location: Worldwide. Dat zal bij jou dan op een andere taal staan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de hoofd pagina van YouTube op je profielfoto klikken rechts boven en bij "taal" Engels kiezen of welk ander taal je liever hebt.