Moet je ook bij blackberry een beltegoed kaart kopen om beltegoed te krijgen ,of krijg je al vanaf via het kopen beltegoed?

Namelijk mijn moeder gaat er eentje in Irak kopen ,en weet ook niet wat voor taal ze daar hebben op het blackberry? als je het dus vandaar koopt

En a.u.b zo snel mogelijk antwoord graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig aan hoor...

Het beste antwoord

Ze kan m daar gewoon halen, alleen wel simlockvrij en haal in NL een blackberry prepaid kaart van HI of Vodafone.:) dan heb je er ook beltegoed opzitten. En de nederlandse taal moet ook op die telefoon zitten, tis namelijk een internationale telefoon met alle talen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind ik de beste antwoord