Ik heb lang stijl bruin haar en bruine ogen ben ongeveer 1,67 lang is dat aantrekkelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi

Antwoorden (3)

Weet ikniet, ik heb jou nog niet gezien, haarkleur, ogen kleur en lengte hebben we nie veel aan :p. Kaylee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaylee is hot
Nope idd!! Dan moet je er een foto bij doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm jaa het gaat om je gezicht, je haar kan nog zo leuk zitten maar als je niet echt een leuk gezicht hebt... Het is te moeilijk om te zeggen of je wel of niet aantrekkelijk bent want we kennen je niet, je gedrag ook niet en je gezicht is het belangrijkste, vind ik;D