Hoe kan ik nummers uit "muziek" (op me Ipod) een andere naam geven???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je gaat naar itunes, je klikt op het nummer met je rechter muisknop, dan ga je bovenin naar dat tweede kopje, en daar kun je de naam artist genie jaar enzo allenmaal veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via iTunes, dan kan je alles veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar itunes op je computer, zoek het nummer waarvan je iets wil veranderen, klik er met je rechter muisknop op en klik dan in het menuutje dat verschijnt op info tonen. Dan komt er een schermpje, en daar kun je alles veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nummers hebben in het mp3-bestand, naast de gegevens om te kinken (waar het uiteindelijk om gaat) ook info over de naam van de artiest, de titel, het album waar het op staat.
Deze zgn tags bepalen dus hoe het nummer weergegeven wordt in bv iTunes, je iPod etc. Het gaat er dus om de tags aan te passen. Google maar eens op "mp3 tag" voor meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan alles via itunes veranderen.