Is het mogelijk een dag/dienst mee te draaien met agenten/ surveillanten?

Hoi ik heb de volgende vraag:
Is het mogelijk een dag/dienst mee te draaien met agenten/ surveillanten?

Ik heb namelijk gesollciteerd op de functie Agent. Nou heb ik 17 maart 2011
mijn korpsvoorlichting en intake.

Is het evt mogelijk om ergens een diest of meerdere diensten in een korps mee te
draaien of weet iemand of ben jij iemand die me daar in kan helpen.
laat het even weten ik zou echt graag voor 17 maart een dienst of diensten met de
agenten/surveillanten meedraaien om alle kanten van het politie werk
te leren kennen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Rick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (6)

Loop het dichtstbijzijnde politiebureau binnen en vraag het daar. Mogelijk kan men daar je vraag beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je het politiebureau inloopt moet je wel een goede motivatie hebben. Als je oprecht en overtuigend overkomt, maak je zeker een kans. Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je hier geen antwoord krijgen, dan kun je je vraag ook direkt aan de politie stellen op hun eigen info/forum site: http://forum.infopolitie.nl/portal.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen zal men je een nee verkopen omdat de politie, als je meedraait, zit met verzekeringskosten en dergelijke. Ook als je alleen maar mee zou draaien met een dagdienst waarin relatief weinig gebeurt. Probeer eens bij een voorlichtingsdag te zijn als die bij jou in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je gesolliciteerd hebt!
Ik wou ook bij de politie alleen ben afgewezen 2 maanden terug omdat ik een broer met tbs dwang heb en zelf 16 uur taakstraf heb gehad toen ik 12 was!!!

Ik hoop niet dat je ook zoiets hebt want dan kom je der egt niet bij is wel gebleken!
ik mocht toevallig wel meelopen met een agent, hij sprak mij en me vrienden op straat aan voor id controlle en vertelde hem over mijn sollicitatie bij de politie enzo en hij bood me toen aan om een dagje mee telopen moest wel een stom staiger jasje aan ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de agenten op staart aan spreken en vragen.
Of je zoekt via via wat agenten die mensen persoonlijk kennen en kom je op die manier wel terecht om mee te mogen lopen. Maar je kunt ze ook gewoon aanschrijven.