Tot hoever zitten je nagels in je vingers?

ik moet dit snel weten..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.6K

Het beste antwoord

Tot aan je ellebogen, daarom zegt men wel,die heeft ze (de nagels ) achter de ellebogen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik tel er nu al 7, die ze achter de ellebogen hebben!
Is blijkbaar toch wel iets voor mijn verklaring te zeggen.

Andere antwoorden (3)

tot nog wel ruim een cm onder het vlees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar millimeter onder onder de huid. Daar begint de wortel van de nagel. Het witte maantje wat je ziet is nog 'levende' nagel. De rest is verhoornd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens mijn opleiding voor pedicure heb ik destijds geleerd dat de nagel onder je huid ongeveer even lang is als de nagel die zichtbaar is. En dan hebben we het over het gekleurde deel begrijp je?
Snel genoeg? ;-)

Toegevoegd na 5 minuten:
naja, als ik het plaatje van Loenie zie en ik kijk even naar mijn eigen nagels kan het helemaal niet wat ik zei... dan zou ik mij eigen vinger niet meer kunnen buigen haha. Mijn antwoord is dus vast niet goed.
Luister maar naar Loenie ;-)
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Ik denk dat dat het is Loenie, of misschien zeiden ze wel: ...even groot als de halve zichtbare nagel... en keek ik net even om bij "halve" ... ;-))