oei, dat is toch hetzelfde als de 'Red ring of death' bij de Xbox??

bij xbox moet je m gewoon naar t servicecenter toesturen.
bij ps3 is dat ook zo.

ik weet niet hoe het geregeld is met de ps3-service. (of je een nieuwe krijgt, en het gratis is etc) bij xbox wel iig.

maar je kunt m niet zelf repareren(tenminste, wordt niet aangeraden) dus gewoon ff een afspraak maken bij zo'n servicecenter en dan opsturen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het om ylod? Google daar maar eens op. Er is een tutorial op Youtube te vinden hierover. Bij mij is het gelukt. Maar vergis je niet. Het is niet altijd succesvol en permanent. Let op dat de garantie van Sony 2 jaar is!