Beschrijf in korte logische stappen hoe het gebruik in z'n werk gaat. Voorzie elke stap van een duidelijke tekening of printscreen, zodat de gebruiker kan zien wat er gebeurt als hij/zij dat doet.
Amadea
13 jaar geleden
Niet te snel denken: dat is logisch dus die stap hoef ik niet op te schrijven.
voor een ander is het niet logisch.
Schrijf hem helemaal uit en laat iemand anders hem uittesten (zelf zie je niet dat je bepaalde handelingen niet opgeschreven hebt, en doe je ze al automatisch. Net zoals je over je eigen fouten heen leest als je een brief ofzo hebt geschreven
anneliez