ik heb links maat 41 en rechts maat 42 en ik draagook steunzolen.rechts zit men voet goed gesloten maar links geeft hij nijging dathij losser is

ik heb maat 41 links e nrechts maat 42 draa gsteunzolen.maar links voelt men voet losser in de schoen aan rechts zithij passend in de schoen wee ter iemand oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dat de spatiebalk de grootste toets op de pc is...?

Antwoorden (5)

Bij de zogenaamde speciale schoenenzaken waar ze met podologen werken, hebben ze vast speciale voetbedden/steunzolen voor de voet waar de schoen wat losser zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een orthopedische 'schoenmaker' maakt jouw schoenen op maat. Er hangt wel een prijskaartje aan maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook op verwijzing van je huisarts naar de orthopeed, die jou dan weer door kan sturen naar een erkende schoenmaker die gespecialiseerd is in het op maat maken van schoenen, de orthopedische schoenmaker. Het lijkt mij een zaak voor de specialist en niet voor een oplossing via GV want hier moet serieus naar gekeken worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me lastig. Moet je dan altijd twee paar schoenen kopen om één passend set te hebben?

Je hebt steunzolen. Als die echt zijn gemaakt door een podotherapeut dan met je even terug gaan. En als het van die universele zijn, dan wordt het tijd dat je je voeten echte op maat gemaakte steunzolen gunt. Laat dit altijd door een podo doen. Je voeten zijn het waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is 'n inlegzooltje in je linkerschoen te doen . Je kan in de neus wat watten stoppen of iets anders zachts.Je kan natuurlijk ook 2 inlegzooltjes gebruiken . Maar als het niet echt hinderlijk is , hoef je er niets aan te doen . In je linkerschoen heb je wel meer "ventilatie" en dat is ook plezierig .