Wie kan mij helpen met Aardrijkskunde?

Dit zegt de docent:

Zoek thuis (m.b.v. het internet) uit welke 2 hoofdtypen vulkanen er zijn. Geef van beide vulkanen een korte beschrijving en zorg voor een afbeelding (foto of tekening) van beide typen. Neem je gevonden materiaal mee naar school.

Ik kan ze niet vinden? kan iemand mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Schildvulkanen en kegelvulkanen. Zoek op wikipedia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje :)

Andere antwoorden (3)

Wikipedia.nl : vulkanen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar dan wel precies?
http://www.kennislink.nl/publicaties/vulkanen-opbouw-vorm-slash-type-en-locatie
Hier staat waarschijnlijk wel op wat je zoekt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staan 3 hoofdtypen op zoals ik ze ook heb geleerd, namelijk de schildvulkaan, stratovulkaan en sintelkegelvulkaan. Afbeeldingen staan erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er drie . Stratovulkanen schildvulkanen en spleetvulkanen