Ik heb een vraag over zelftellende spaarpot. (zie omschrijving)

hier is de link waar ik een paar vragen over ga stellen.
http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_8291/zelftellende-spaarpot-euro.html?gclid=cmbxtt2ly6ycfckcdgodku3%2diq

hier de vragen
1. hoe haal je het geld er uit?
2. hoe zit dat als je het geld er uit haalt? moet je de spaarpot dan weer op €0 zetten?
3. kan je de spaarpot opladen aan het snoer?
4. als de batterij leeg is en je doet er nieuwe in staat de spaarpot dan meteen op €0 ?

Toegevoegd na 1 minuut:
5. zijn er nog meer van dit soort spaarpotten? waar meer in kan of gewoon beter zijn?

Toegevoegd na 36 minuten:
aanleiding van vraag 5.
Eigenlijk zoiets als een draagbare pinautomaat.
(hoeft niet met pas of code maar kan wel)

ik ben 13 jaar dus niet te kinderachtig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Het beste antwoord

Er zit een resetknop op, daarmee zet je hem weer op nul. Wat wel jammer is dus wanneer je er maar een klein beetje uithaalt, dan moet je de weer opnieuw door de gleuf heen gooien. De spaarpot is niet op te laden, maar er moeten batterijen in (niet inbegrepen bij de prijs). Je kunt natuurlijk wel kiezen voor oplaadbare batterijen. Vraag 4 kan ik niet beantwoorden, maar gezien de prijs vermoed ik van wel. Het is gewoon een lcd-schermpje vergelijkbaar met een horloge. Die moet je ook weer goed zetten na het vervangen van de batterij.

En er zijn nog meer van dat soort spaarpotten. Open een pennierekening bij de ING en je krijgt hem er gratis bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er zo één en kan drie van jouw 5 vragen beantwoorden:
1) Je kunt de deksel opendraaien
2) Je kunt de teller resetten als je er geld uithaald (helaas niet tot een bepaald bedrag, bijv. je haalt er 5 uit en de teller wijst 5 minder aan... zou leuke verbetering zijn)
3) Nee, er zitten alleen batterijen bij/in.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je hebt meerdere soorten in andere vormen en maten:
http://www.twenga.nl/prijs-zelftellende-spaarpot.html