Wat is het lelijkste dat je ooit gezien heb?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er nog even kijken of ik iets kan vinden wat lelijker is dan dit E.T. monster ;) wordt lastig denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha dit is de lelijkste hond ter wereld onlangs overleden hij was in de 20.
Rieneke1
14 jaar geleden
haha ik had je vraag gelezen maar het plaatje nog niet gezien, en het eerste wat mij te binnenschoot was dit hondje : ))

Het beste antwoord

zonder woorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahaha+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft helaas een huidziekte; later is er nog kanker bij gekomen. Omdat ie ook nog een hoop geld had en gepest werd door zijn vader om zijn uiterlijk, en omdat ie zich teveel in wou leven in een rol (voor een clip geloof ik) heeft ie naar 't geld gegrepen om waarschijnlijk minder verstandige operaties te laten uitvoeren.

Andere antwoorden (7)

de skeksis uit the world of the dark crystal en zijn echte evenbeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ooit in Ukraine geweest en hoe lullig het ook klinkt, daar vond ik alles lelijk. Had me er veel van voorgesteld met werd echt terleurgesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een concurrent gevonden van jouw lelijke hond :D

Toegevoegd op 09-06-2009 20:36:58
En deze is ook geen beauty ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongevraagde animaties in Windows. En je zoekt je een ongeluk hoe je die allemaal uit kunt schakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Olilly kleding voor volwassen vrouwen

Loopt daar zo'n overjarig apparaat met een kinderjas met flosjes rond, eeeeeeeeehhh

Daar is die hond hierboven NIETS bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha +1
Iets in de spiegel, maar ik zeg niet wat