weet iemand hoe ik mijn droger zo op mijn wasmachine kan zetten zonder dat hij er af trilt

mijn droger staat op de wasmachine maar iedere keer als mijn wasmachine centrifuge gaat draaien heb de droger de neiging er af te vallen door het trillen ,hoe zou ik dat kunnen verhelpen ,alles staat waterpas

13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

Daar kun je een tussenstuk voor krijgen, kosten ongeveer €40,00.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trillingsdemper onder de wasmachine?
Meestal zie je ze in het zwart. (bouwmarkt of onderdelenwinkel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubber voetjes onder de droger. Wat ook perfect werkt zijn bierviltjes, anti slipmatjes.