ik heb via mijn broer een jongen leren kennen. zaterdag zie ik hem voor het eerst in een discotheek. hoe moet ik mij gedragen?

iedereen zecht: wees jezelf! ja datprobeer ik ik maar op een een of anderre manier lukt dat niet. dus antwoorden als wees jezelf heb ik niet heel veel aan

we chatten wel via msn en zaterdag ga ik em dus voor de eerste keer zien in de spil. een discotheek.

we zijn beide 15 ik bijna 16

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Naja ik ben dan een leeftijd genooit 17, bijna 18 maar wel een jonge die veel uit ging ook:p

Jezelf wezen op onze leeftijd, en in deze tijd is aardig moeilijk, alleen heb ik ook een relatie gehad met een meisje die in het begin niet haar zelf was en toen die naar boven kwam was ik uit eindelijk niet meer verlieft op haar ik was op de andere haar probeer daarom dus wel grotendeels jezelf te blijven!

Ik kan je wel tips geven, als jullie gaan dansen laat hem de initiatief nemen om je beet te pakke bijvoorbeeld geeft ons jongens een fijner gevoel over een meisje!
Zoen niet zomaar met hem, jullie hebben dan wel veel op msn gesproken maar laat hem het meesta initiatief nemen en intresse in je tonen en moeite voor je doen!
Voordat je verder gaat, verder houde we der tog wel een beetje van als een meisje je opwind door kleine dingetjes geeft ons meer reden om moeite voor je te doen.

Zoals sommige meisjes je gezicht beetpakke en dan kus op de mond geeft bij het weg gaan geeft mij zoveel moed om me best te doen omdat ik haar zo graag nog een keer wil zien!

Wees niet te makkelijk hoeleuk je hem ook vind kwa uiterlijk/liefzijn, als die snel mag zoenen of iets word die echt niet verlieft op je wanneer die moeite moet doen wel;) ik heb vaak genoeg meisjes misbruikt nu spijt van maar vond het eerst leuk;)

Een fijne avond ik hoop dat het wat word(let op dinge bv. Heeft die veel meisjes gezoent, verkering gehad grote kans dat het een player is).

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Beste Chantal, maak je niet te druk en maak geen voornemens, want die komen toch bijna nooit uit. Je kunt je wel voornemen om dit of dat te zeggen, om je zus of zo te gedragen, maar meestal loopt het dan toch weer anders. In de disco is het vaak zo lawaiig, dat je geen lang gesprek kunt voeren, dus daarvoor moeten jullie even naar buiten, en als je dan toch buiten bent ga je gelijk brommers kiek'n, zoals dat in de achterhoek heet. Het is fris om deze tijd van het jaar, dus blijf dicht bij elkaar, en houd elkaar warm.
Veel succes, en veel plezier, en ik hoop voor jou, dat het wordt wat je er van verwacht.
jc54
13 jaar geleden
En toch is dat een goed advies!

Stel dat je heel overdreven gaat doen vanuit je zenuwen. Dan kan hij er op af knappen. Hij kent je immers al een heel klein beetje via jullie contacten en daarvan vindt hij je leuk. Dus kun je gewoon zo verder gaan.
Want als je je heel aders voordoet dan je echt bent, dan moet je dat altijd maar volhouden. Dat gaat niet. En dan begin je eigenlijk met een valse start.

En trouwens: je bent toch prima, zoals je bent?

Híj zal ook wel een beetje zenuwachtig zijn. Vraagt zich af welke jeans hij aan zal doen en of jij vindt dat hij er leuk uitziet...Een eerste keer ontmoeten heeft altijd iets spannends.

Maar ik hoop dat je gewoon gaat genieten van de leuke avond en dat jullie veel plezier hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga hem in elk geval niet vermijden of negeren. Jullie hebben contact via de chat, dus praat tegen hem, geef hem aandacht. Ik denk dat het dan wel vanzelf gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En toch is dat het enige dat je zou moeten doen, en dat is moeilijk. maar wie weet klikt het al zo snel goed dat alles vanzelf gaat.
En natuurlijk is het spannend, maar dat vindt hij ook, maar of hij het lef heeft om dat te laten merken, waarschijnlijk niet want dat is niet cool.
Maar misschien helpt het jou als je je bedenkt dat jij niet de enige zenuwachtige bent
Veel plezier die avond, want daar gaat het in de eeerste plaats om, een fijne avond samen
anneliez