Per trekking zijn er 8 prijzen van €100, op basis van een heel lot. Die win je als je 3 eindcijfers goed hebt.

De kans op 3 eindcijfers goed is 1 op 1000, ofwel 0,1%.

Per trekking is dat dus 8 op 1000, dus 0,8%

Daarnaast is er nog de kans op een prijs die hoger is dan €100. Daarmee is hier nog geen rekening gehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De kans dat je overigens de staatsloterij wint is 50%.
Of je wint hem wel, of je wint hem niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwestie van geluk, thats all!!!!!!!!

Een grotere kans dat je je inzet verliest...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kwestie van mazzel, ik speel al 20 jaar mee.
nooit niks, alleen een paar tientjes, over een jaar valt het mee wat het me kost, anders was ik al gestopt.
een kennis kocht met z,n vader 1X een oudejaarslot, en won een ton.
je moet er maar niet te lang bij stilstaan, en er niet op rekenen dat je een groot bedrag wint, maar 100 euro moet toch een keer kunnen logischerwijs.