Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan de reden zijn om het bestaan van buitenaards leven voor ons geheim te houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
532

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je bedenkt dat ons zonnestelsel er 1 van een paar miljard is ,dan vind ik het een beetje egoisties om te denken dat wij de enige zijn.

en waarom al die geheimzinnigheid van de diverse overheden omtrend dit onderwerp.

ik heb de "the disclosure project " gezien en ik denk niet dat die mensen onzin gaan vertellen en daarom hun carrierein gevaar brengen .
als ze het geheim houden doen ze dat omdat men niet weet of er paniek gaat uitbreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

De enige reden die ik kan ontdekken is dat er tot nog toe geen buitenaards leven gezien is...

Dat vind ik een hele goede reden om daar niet over te reppen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat anders de aluminiumprijs explodeert, in verbad met de extreem gestegen vraag naar aluminium hoedjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht altijd dat ze van tin waren gemaakt.
Bestaat er buitenaards leven dan?
Heb jij het wel eens gezien? Wie houd het voor ons geheim?

Buitenaards leven is nog niet ontdekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn miljarden melkwegstelsel met elk miljarden sterren zoals onze zon.
Een simpele kans berekening wijst al uit dat er statistisch gezien nogal wat leven kan zijn.
Keihard zeggen dat er geen buitenaards leven is getuigd van een verregaande arrogantie
Om alle mensen die complottheorieën aanhangen bezig te houden.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Het vinden van buitenaards leven is de heilige graal voor heel erg veel onafhankelijke wetenschappers. Daarvan is er niet eentje die een dergelijke ontdekking geheim zou willen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een reden zou kunnen zijn: Geen paniek willen veroorzaken.

Kijk maar wat het hoorspel van Orson Welles had bewerkstelligd in 1938. En toen was het nog niet eens echt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zijn ze wel een voorbereiding aan het maken om onze planeet te plunderen.Een voorbeeld is de film "War of the worlds".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet bestaat wellicht? Want de ervaring leert dat er altijd wel een klokkenluider is, en die heeft zich nog steeds niet gemeld ....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding