Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je je baret vormen

jaja eindelijk toch gehaald haha.
maar nu is de vraag hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich een beetje snel vormt inplaats van plat blijft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
13K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JIPPIE gefeliciteerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw! Ben jij dat meisje van 17 dat met een foto in de krant heeft gestaan als zijnde de jongste met baret? Ik herinner me een vraag van onlangs over hoe kom ik die laatste mars door.. Gefeliciteerd in ieder geval! Topper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah nee ben een jongen;)
dat meisje zat bij luchtmobiel ik doe ietsje lichter;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In een nieuwe baret zit een zgn apres. Dat is een soort stijfsel. Maak je baret kletsnat. (wel even je embleem eraf)
wring het ding uit en zet hem op je hoofd. linkerhand boven op je hoofd en met rechter hand rechts naar beneden trekken over je oor. Nu in dit model oprollen en tussen de verwarming steken. Morgen is hij droog en ben je meteen een oude stomp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hem met wat gewoon water nat maken (in de regen slorpt een baret ook heel wat op) en dan kan je hem op je hoofd in het gewenste model trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding