Hallo ik wil een honden uitlaat service beginnen en heb overal briefjes in de brievenbussen gedaan en in de flats in Roermond weten jullie nog iets??

Heb geen ideeen meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (8)

Zet een advertentie op marktplaats.nl en spreek mensen die de hond uitlaten aan. Vertel enthousiast over je service, wanneer het hun niet uitkomt om de hond uit te laten kunnen ze jou bellen (ook bij regen).

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou misschien ook nog een advertentie op marktplaats kunnen zetten, dat kan gratis. En misschien wil het ook wel helpen om te beginnen met super aanbiedingen, als je eerst je klanten maar eens hebt. Heel veel reclame maken dus. borden in de supermarkt, overal waar het mogelijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Laat een stapel visitekaartjes drukken (op internet zijn veel leuke aanbiedingen te vinden) met je bedrijfsnaam, en telefoonnummer en ga bij jou in de buurt die kaartjes uitdelen onder mensen die hun honden aan het uitlaten zijn.
- Zet een advertentie in het plaatselijke huis-aan-huisblad.
- Hang briefjes op het prikbord in de supermarkt. Doe dat in zoveel mogelijk supermarkten.
- Vraag bij de dierenwinkel(s) of ze reclame voor je willen maken, bijvoorbeeld door een stapeltje visitekaartjes of folders op de toonbank te leggen.
- Benader dierenklinieken en vraag of je daar folders / visitekaartjes mag achterlaten of een advertentie mag ophangen in de wachtkamer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je advertentie op je auto/busje en rijdt hiermee veel langs parken e.d. waar veel honden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je in verbinding met de plaatselijke hondenschool/scholen : stellen die met hun hond getraind hebben, kunnen in andere werkomstandigheden komen, waardoor er (te) weinig tijd voor de hond overblijft, en dit weten de trainers vaak.
Als je dan ook nog eens een paar lessen meeloopt, weet je, hoe de honden getraind worden, en dan ben je niet zo maar een hondenuitlater, maar iemand, die ook nog een beetje traint met de honden : zullen veel mensen een fijn idee vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin gewoon met lopen rege een paar honden van famillie bekenden en vage kennisen.al lopende kom je van zelf mensen tegen en zeg dat je een uitlaat service bent.folderen zou ik meer in buurten doen waar mensen wonen met meer inkomen,als je een goed klanten bestand wilt zijn bewoners van flats vaak niet direkt mensen die 200 eu per maand uitgeven voor 5xper week 1 1/2 uur de hond uitgelaten krijgen.kijk waar in jouw regio de duurdere huizen staan en probeer daar huis aan huis te folderen of een adv in een huis aan huis blad geplaatst te krijgen,huis aan huis bladen zitten vaak om copie verlegen een telefoontje is vaak genoeg voor een foto met een artikeltje.Koop een auto/bus maak daar een rijdend reclame objekt van.Kijk of je eens een gesprek kan hebben met iemand die al een uitlaat service heeft

Toegevoegd na 7 minuten:
zorg dat je duidlijke doelen hebt,zo zou je ook honden voor vakanties kunnen op vanen pensions zitten vaak ver van te voren bomvol en zijn voor veel mensen niet echt een optie die willen hun hond graag in een huiselijke omgeving hebben.kijk of je een stukje grond kunt huren en begin een honden dagopvang centrum.
dat is wat ik al zonder al te veel moeite voor je bedenken kan
veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats een advertentie op de lokale kabelkrant of in een plaatselijk huis aan huis blad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je zou gewoon langs deuren kunnen gaan! Écht ik heb dit ook eens geprobeert. Het is echt verbazingwekkend hoeveel aardige, aanhankelijke mensen er nog zijn! Er zijn bijvoorbeeld veel oude mensen die de hulp heel graag 1 keer per dag zouden kunnen gebruiken! Dan help je hun er ook echt nogmee. Je zou ook nog vlak voor de vakantie bij mensen langs kunnen gaan. Dan hebben mensen vaak de hulp nodig.
Ik hoop dat je er iets aan hebt bij mij hielp het echt! Doe het nu namelijk nog steeds met een stuk of 6 honden per dag.

Gr. Amber