Wie kan mij helpen aan pakkende advertentieteksten die ik kan plaatsen als Tupperware demonstratrice?

Er valt nog heel veel te leren als Tupperware demonstratrice en leer van alle suggesties dus vandaar mijn vraag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet geweldige teksten, maar dan wil ik wel eerst een afspraak maken over winstdeling.

Antwoorden (3)

beter als bij blokker, mooier als bij marskramer. geen troep maar tupperware.. komt allen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tupperware met levenslange garantie... met leuke kookdemonstraties aan huis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gaat een party komen
met spelletjes en prijzen;
De handigheden van Tupperware
zal ik met demonstraties bewijzen.
Met tips over hoe je eten kan bereiden
en hoe je voedsel kan bewaren,
Want een duurzame aanschaf is beter
en bespaart tijd, in deze crisisjaren!
Amadea