Wat zijn leuke goedkope en leuke cadeautjes/dagjes uit om aan mijn schoonmoeder te geven/bieden als zij 50 word?

Weekendjeweg is erg leuk, maar zo duur of ik moet iets goedkoops vinden om een huisje te huren. Eind januari begin februari.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ja, wat wil je uitgeven
je kunt kijken op verschillende sites die leuke aanbiedingen hebben, bij weekendje weg, of lekkeruitineigenland.
Je kunt ook denken aan een stadswandeling, rondvaart, met vooraf of aansluitend een lekkere lunch of high tea.
Misschien is ze al jaren niet meer in een dierentuin geweest.
of een musicalarrangement
anneliez
13 jaar geleden
Ga eens heerlijk voor haar koken en biedt haar een behandeling in beautysalon aan.
Of een dagje sauna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is duur: hier een doordeweekse aanbieding voor 2 nachten hotel a 50.00 pp (dus in totaal zo'n 108,00) of voor 1 nacht 58,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van de Roompot zie je weekendjes en midweeks voor écht heel weinig. Zie bijgevoegde link!
Het wordt helemaal leuk als jullie haar ook een dag bezoeken en samen uit eten gaan (of, om het goedkoop te houden, een lekkere maaltijd meebrengen om samen in het huisje op te eten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hagel 5 kost niet veel