de halogeenlampjes van mij afzuigkap, gaan niet uit en het bromt als ik ze wil afzetten, wat is dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als de trafo in je lamp zit verwerkt zou die wel eens het probleem kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is op hol geslagen AI! De simpele tranistortjes en weerstandjes in je afzuigkaplampje zijn ge-evolueerd tot een hogere levensvorm. Kennelijk heeft deze levensvorm geen zin om het licht uit te laten gaan. Misschien eens een goed gesprek om tot compromissen te komen. Doe een voorstel over regels die bepalen wanneer het licht wel aan mag en wanneer niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan maar één ding bedenken: Een rotte schakelaar.