Hij is 46 meter hoog.

Toegevoegd na 42 seconden:
En hij is 93 meter hoog als de sokkel wordt meegerekent. Hij weegt 255 ton

Toegevoegd na 1 minuut:
Een prettige jaarwisseling!

Toegevoegd na 3 minuten:
Oja een sokkel is het voetstuk van een beeld. Nu dus van het Vrijheidsbeeld in New York
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een hoogte van 46 meter is ze ook een van de grootste standbeelden ter wereld. Met het voetstuk meegerekend, verheft ze zich tot een hoogte van 93 meter, met blinde ogen uitkijkend over de baai van
New York.