Kent/heeft iemand hier een numerologieboek?

ik kom namelijk akelig vaak de volgende combinatie aan nummers tegen:
137(meest voorkomend)

Wikipedia verteld mij dat het het 33ste priemgetal is.... daar kom ik ook niet ver mee. kan iemand mij inlichten over wat dit betekent? bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Over numerologie zijn meerder boeken geschreven, bijvoorbeeld:
Numerologie ontcijferd : ontdek de kracht van getallen / Richard Craze ; [fotogr.: Martin Norris ; ill.: Tania Field ... et al. ; vert. uit het Engels: Yolanda Heersma ; red.: Eveline Deul]
Kerkdriel : Librero, 2002.

Numerologie / David V. Barrett ; [vert. uit het Engels: Anouk van Rij]
Baarn : Bosch & Keuning, 1996
Inhoud: Inleiding in de numerologie, met veel kleurenfoto's en tekeningen.

Ze zijn te leen of in te zien in de openbare bibliotheek. Het kan heel goed zijn dat de bibliotheek bij jou in de buurt andere titels heeft. Wil je ander titels hebben, kijk dan bijvoorbeeld in de catalogus van Bibliotheek.nl
(td)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan je aanbevelen: Het leven waarvoor je geboren bent van Dan Milman.
Geweldige boek ivm numerologie