Waar ik kan het best online een gemaakte design op een t-shirt drukken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Daar heb je setjes voor om zelf te drukken op je eigen printer... Die druk je dan af op speciaal papier en dat strijk je met een strijkbout op je T-shirt...

Het blijft niet eeuwig goed, maar is heel goed te doen... en fun ook...

Dus thuis kan het ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VistaPrint. Ik heb daar zelf onlangs voor een zeer redelijke prijs muismatjes besteld met een eigen afdruk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik het hier goede ervaringen mee alleen die verschrikkelijke spam mails daarna gelijk stopzetten elke dag één of twee mails met weer fantastische aanbiedingen speciaal voor U geselecteerd
Shirtcity.com bijvoorbeeld.
of spreadshirt.net
print-a-shit.nl

en ga zo maar door.. effe googelen op 'print t shirts'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het bij de meeste online fotowebsites ook kan als het een design van jezelf is. Het maakt voor zo'n foto website niet uit of het een foto is of een tekening (maak die wel in hoge resolutie)

Als ik zoek in Google zie ik ook zeer veel aanbieders!