Hoe hou ik mijn Timberland wandelschoenen netjes schoon?

Door de sneeuw en de modder zitten er op de punten van mijn wandelschoenen vlekjes en stippen van de modder en de opgedroogde sneeuw met strooizout. Dit is er nogal lastig om af te halen. Heeft iemand nog tips om mijn schoenen wat schoner te maken? En mag ik deze schoenen ook poetsen of in-sprayen en dergelijke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Het beste antwoord

Pekelvlekken in schoenen kunnen het beste behandeld worden met een witte azijn. Neem een theelepel witte azijn en meng deze in een kopje met water. De vlekken goed indeppen met dit mengsel.

Kijk het filmpje voor meer adviezen en tips.

Bronnen:
schoenmaker.com/wp/onderhouds-tips/pekelvlekken-ve...

Toegevoegd na 1 minuut:
http://schoenmaker.com/pekelvlekken-verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

insprayen mag altijd. bij de betere schoenenwinkel hebben ze wel spullen die een beschermend laagje om je schoen aanbrengen. maar voordat je dat doet moet je wel eerst de oude vlekken eruit hebben gehaald, want anders worden die onder het laagje zeker onuitwisbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik schop je even over de 100 heen, gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx!!