Hoe weet ik of de ijzerboer me een goede prijs geeft voor het ijzer wat hij komt ophalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

Daar gelden 'marktprijzen' voor. Zoals bijvoorbeeld voor schroot......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door ook andere te vragen wat ze er voor geven.
Je kunt even informeren bij een paar "recycle" bedrijven wat de dagprijs is voor oud ijzer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig; De prijzen waren een jaartje geleden minder dan 10 cent per kilo, een maand of 4 geleden 10-15 ct de kilo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is moeilijk te zeggen, vaak valt de opbrengst weg tegen het ophalen; prijzen van 10 à 15 ct/kg gelden alleen als je het brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorige week in Tilburg ca 2000 kg schroot gebracht à 0,24/kg