Is het mogelijk na 2,5 jr een relatie te hebben gehad maar is uitgegaan omdat je je eigen gang wou gaan. dat je elkaar opnieuw ontmoet na 1,5 jaar?

De vraag is warrig maar kon maar een beperkt aantal tekens intoetsen. Ik heb 2,5 jaar een relatie gehad. Ben nog erg jong. Ik heb het voor 3 a 4 maand geleden uit gemaakt omdat ik alleen wou zijn, vrij zijn, scharrelen en noem maar op. Ik vroeg me nu alleen af; houdt dat ook in dat ik niet voldoende voor hem voel? Of dat ik nu nog wil genieten van het jong zijn. Is er een kans dat we elkaar na 1,5 jaar bijvoorbeeld opnieuw ontmoeten en elkaar leuk gaan vinden? Mijn zus heeft dit wel meegemaakt. Voelde zich ook te jong als het ware voor een relatie. Maar is toch terug gekomen bij haar ex na 1,5 jaar. Wat ik verwarrend hieraan vond... Toen ze het uitmaakte had ze geen liefdesverdriet en ik precies zo. Maar het is toch weer goed gekomen. Ze zijn nu 4 jaar verder. Waar ligt dat aan? Sorry voor de chaotische vraag, ha ha.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dat is mogelijk ja.Je bent misschien nog te jong om je te binden en wilt graag weten wat er nog meer te koop is in de wereld.Het wil niet zeggen dat je niet van die persoon hebt gehouden en de kans dat je elkaar weer tegen komt zit er zeker in maar dan weet je ook zeker dat je bij elkaar hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel gezond om lekker te fladderen als je nog jong bent. Dat is een manier om jezelf in relaties te leren kennen.

Dat je geen liefdesverdriet had heeft te maken met het feit dat je nuchter naar relaties kijkt. In feite ben je gewoon nog aan het oefenen. De relatie is nog niet zo diep geworteld dat je ook echte liefdesverdriet hebt.

Gewoon lekker doorfladderen en wie weet kom je hem wel weer tegen....of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog twijfelt "of dit het wel is" is het zeker goed om afstand te nemen en eens om je heen te kijken, zeker als je nog heel jong bent en nog niet veel "vergelijkingsmateriaal" hebt. Doe je dat niet blijf je mogelijk je hele leven twijfelen of je hier wel goed aan doet en daarmee verpest je een mogelijk geweldige relatie.

ECHTER.... voor de partner die dit moet accepteren en misschien helemaal niet dat soort twijfels heeft kan dit wel heel naar zijn. Het hangt er dan toch van af hoe het is gegaan tijdens het afstand nemen of iemand zich ooit opnieuw aan je wil binden als dat ooit weer aan de orde komt. Het kan zijn dat de partner zo gekwetst is dat er onherstelbare schade is.

Toch blijf ik erbij dat je het moet doen als voor jou het gevoel niet goed is. Hopelijk is de afsluiting dan niet schadelijk voor de ander