MIjn dochter vind het maken van een pizzadeeg helemaal super en dan als ie klaar is mag ze hem beleggen met alles wat ik klaar leg, van ham tot salami en champignons en ga maar door, samen in de oven doen en kijken tot ie klaar is.
ze is 2,5 jaar en vindt dit superrrrrrrr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bakken! Koekjes en cakejes! :P

Hmm koken.. Misschien iets simpels en veiligs, Laats ze salade maken, Dat jij de gebakken aardappels maakt. Een voorbeeld.

Toegevoegd na 22 minuten:
En alles waar de handjes vies mee mogen worden, dat vinden ze super!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk is ook koekjes maken, cakejes,
appelflappen, pizzatjes,
als er maar gekneed mag worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag het ook bakken zijn? Kids zijn helemaal dol op het bakken van pannenkoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oplossing voor die hoogte: Een losse elektrische kookplaat welke laag staat. Overigens hitte en gevaar daarvan blijft, ongeacht wat je verder doet met koken.
Over een tijdje ( is nu nog te vroeg) pepernoten ! Bakken in de oven uiteraard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker appeltaart maken of appelflappen. iedergeval iets wat niet als te lang duurt want meestal zijn ze het al snel weer zat. ze kunnen als ze het leuk vinden ook gewoon alleen de aardappelen wassen enzo..er zijn ook speciale kinderkookboeken te koop waar veel leuke ideeen instaan
veel kookplezier...