Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Hoi Anne10, ik heb een héle leuke website voor jou!
www.hobby.blogo.nl.
Er staan hier héél veel leuke knutseldingen op, van breien tot haken en van verven tot kleien. Armbanden maken, voedsel rijgen voor vogels, tasjes maken en uitleg hoe je een cadeautje mooi kan inpakken en nog héél veel meer. Je moet écht even op deze website gaan kijken!
Het is een duidelijke website met aan de rechterzijde allemaal trefwoorden waarop je kunt zoeken. (Je kunt rechts bovenaan ook een zoekwoord intypen). Ik adviseer je ook om je in te schrijven voor de nieuwsbrief, deze komt iedere week. Dan word je iedere week weer op nieuwe ideeen gebracht! Ben benieuwd wat je er van vindt! Succes!
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

misschien is het leuk om dromenvangers te maken[ je kunt div sites vinden hoe te doen via google, sieraden maken is ook leuk met kralen en glitters ook leuk is doosjes bekleden met restjes stof
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is koud buiten.
je kan de vogels helpen door een mooie pinda ketting te rijgen of vetbollen te maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
je kan ook de oude gebruikte kaarsen in een pan smelten en er zelf een mooie kaars van maken.
(wel een oude pan gebruiken want kaarsvet is moeilijk te verwijderen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de website knutselidee, daar vind je werkelijk honderden dingen om te knutselen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iglo maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koekjes bakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uuhm ooit gehoort van fimo?
das echt heel leuk.
en strijkkralen?
naja ik vind het leuk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding