Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

producent of promotiebedrijf voor mijn can opening protection.

jaarlijks komen er genoeg ongelukken voor met verstikkingsgevaar bij het nuttigen van een blikje fris nadat bij het openen ervan de toegang wordt verschaft voor bijen, wespen en dergelijke stekende insecten.Deze angst is vooral bij ouders met jonge kinderen die nietsvermoedend hun blikje fris consumeren.Ik heb er een can opening protection voor bedacht dat doormiddel van een kliksysteem[snaps] deze insecten de toegang blokkeert.Het idee zal van aluminium geproduceerd worden i.v.m.gescheiden afvalmaterialen[recycling]Uiteraard zal het in een sealmateriaal verpakt worden met het oog op de HACCP[Hazard Analysis Critical Control Points]
Wie kan mij een producent of promotiebedrijf adviseren.

Toegevoegd na 6 dagen:
of een blikproducent

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
450

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou het volgend jaar via het 'beste idee van Nederland' proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon een bedrijf zoeken die de blikjes voor de frisdrank produceert en daar je idee voorleggen.Misschien willen ze wel mee investeren om je plannen te verwezelijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding