hoe zit een vouwstep in elkaar?

Ik heb een vouwstep maar ik weet niet hoe je de step in elkaar moet 'vouwen'. Wie wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4K

Het beste antwoord

Ik heb ook een vouwstep met luchtbanden maar ik weet niet of je iets kunt met deze uitleg

opgevouwen is het een plat langwerpig pakket.
je kunt wel zien wat de stuurstang is en wat de staplank met de wielen.

ik pak met 1 hand de achterkant van de staplank en met de andere hand de bovenkant van de stuurstang.
Trek de stuurstang naar boven terwijl ik de rest op de grond houd.
Daarmee klapt hij uit en dan komt er tussen de stuurstang en de staplank een buis recht (die was eerst geknikt) en die kun je met een soort schroefbuis vastdraaien en dan kan de step niet meer inklappen, alles op de juiste hoogte instellen en 2de handvat erin schuiven en klaar

Toegevoegd na 4 minuten:
Nou ja, schrijf ik het precies verkeert om op.
Voor invouwen: kijk je of er een rechte buis zit die de stuurstang en de sta-plank klemzet. Daar zit bij mij een buisje omheen (in het midden) als de daaraan draait draai je de vergrendeling los. Dan is dat busje omhoog te tillen (let op dat je vel er niet tussen komt). Als je dat lukt zie je dat die stang naar voren te knikken is. Als je dat doet klapt de step vanzelf in.

Lukt het zo??