Bibliotheek van Almere stad, kun je daar ongestoord studeren (studeer ruimte)? Weet iemand of ze daar een speciale ruimte hebben daar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén telefoontje naar de Bieb en je weet het. Kan toch niet zo moeilijk zijn.

Het beste antwoord

Hay Hay,
Kom d'r redelijk vaak het is een hele grote Bibliotheek.
Ben zelf vaak de weg kwijt maar ja haha.
Ze hebben Computers om je werk op te maken.
Aparte Studeer kamers.

In de Studeer ruimte mag je niet Hard praten want er zijn mensen met huiswerk bezig.
Als je thuis niet goed je huiswerk kan maken kan je dat gewoon daar doen.

Het is wel even zoeken waar het is Haha maar je kan het natuurlijk altijd vragen.

Maar daar hebben ze dus zeker een Aparte ruimte voor te studeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel want ze hebben daar kluisjes staan waar je je spullen in die tijd in kunt opbergen.