Kan ik ergens mijn gehele puntenhistorie terugvinden?

Nu zie ik op mijn pagina slechts de laatste 3 wapenfeiten en bladeren kan niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Blijkbaar kun je maar een week terug in je puntenhistorie. Het was mij nog niet eerder opgevallen dan nu je me erop wijst en ik in mijn eigen historie ga kijken.
Op zich heb ik er geen problemen mee, omdat ik toch vrijwel iedere dag online ben. Ik kan me echter voorstellen dat als je er af en toe tussenuit bent dat je wil weten waar eventuele extra puntjes vandaan komen.
Misschien dat een van de mods een antwoord heeft voor het waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op je profielpagina kan je de hele historie bekijken door op de knop volgende te klikken.

Toegevoegd op 03-06-2009 18:25:21
http://www.goeievraag.nl/profiel/Rompenstomper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch mogelijk, doorbladeren ik kan alles terugvinden hoor...

Of snap ik niet goed wat je vraagt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan echt niet bladeren. Het gaat tot 6 dagen terug en dat zijn slechts 3 feiten, incl. inloggen vandaag. De historie wordt wel langer nu ik vragen stel en beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan honderden pagina´s terug... Het kan dus wel...
Van de puntenhistorie kan ik ook niet alles zien. alleen de laatste week.
Gestelde en beantwoorde vragen gaan wel helemaal terug tot de allereerste vraag.