Hoe ben jij op GV terecht gekomen ?

Ik weet dat deze vraag twee maanden geleden ook al (twee keer zelfs) eens is gesteld, maar inmiddels zijn we (mag ik al we zeggen ? Of nog liever even 'jullie '?) natuurlijk alweer een poosje verder. Uit de antwoorden op de oude vraag lees ik dat er veel mensen lid zijn geworden na aankondigingen in diverse media. Die aandacht is nu natuurlijk alweer een poosje weg, en persoonlijk heb ik die inmiddels 'oude' bronnen (metro, geen stijl, nu.nl , spits) gemist. En je wilt -als site zijnde - gevonden blijven worden, nietwaar ?

Ik ben hier beland na een melding van GoogleAlerts waarin ik een paar zoektermen had staan, onder andere Supersmoker, en via die melding (de vraag daarover gisteren) kwam ik hier, ontdekte de site en bleef hangen.

Waar halen we buiten de eerder genoemde (oude)bronnen nieuwe mensen vandaan ?? Google ? Mond op mond reclame ?? Reclame op fora ?

Sorry, mondTOTmondreclame. Helemaal overheen gelezen ; bedankt Krullenkoppie. (Kan niet meer reageren vandaag dus doe het maar effe zo - voelt wel 'onbeschoft' trouwens dat ik op veel reacties niet meer mag reageren....alsof ik mensen negeer ofzo....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is mond-op-mondbeademing, en mond-TOT-mondreclame. Maar ik wil nie zeuren verder..

Het beste antwoord

Via Tros Radio-online

Waar we meer mensen vandaan halen is nu eens een vraag die ik niet ga/kan beantwoorden.
De mensen van GV zullen daar toch wel mee bezig zijn.

Zoals bij jou zelf gebeurd is komt er overigens automatisch meer traffic naar GV, aangezien door de indexering van steeds meer toegevoegde vragen op GV vaker een ingetypt trefwoord op Google een zoekresultaat binnen deze site zal geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Via artikel op nu.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ok :D
Ergens gelezen op nu.nl dat Ilsemedia GV lanceerde na proefdraaien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door naar www.goeievraag.nl te gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij/zij bedoelt, hoe je er achter kwam dat GV bestond ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
no shit. maar ik wou even peilen hoe mijn medemens op een grapje zou reageren. niet al te positief. gelukkig schijnt de zon ;)
Via geenstijl waar ik nog dagelijks kom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vind ik dus geen stijl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag jij vinden hoor
Ik had het op een banner gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via startpagina
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was al lid van een voorloper van GV. Toen die ophield te bestaan ben ik (met nog een aantal anderen) meegegaan naar hier, deze was toen net nieuw. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de site van de dag op startpagina
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij was het mond tot mond reclame. Ik was via Google aan het uitzoeken hoe ik het beste het onkruid zevenblad, liefst definitief, uit mijn tuin zou kunnen verwijderen, toen één van mijn kinderen belde. Deze deed mij de suggestie om mijn vraag op GV te plaatsen. En heb inderdaad heel wat goede tips gekregen. Zo is het gekomen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de Veronica, het blad dat elke week op de stoep valt hier thuis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blokkeer die dingen altijd... Was 't niet een flash-ad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was aan de zijkant van hetschrem.
Fijn, weer een puntje!
...
Via geenstijl.nl!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben hier terecht gekomen via een artikel op Nu.nl. Ik was direct nieuwsgierig en klikte op de link naar Goeievraag.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door www.nu.nl =D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via een forum-pagina van een tijdschrift.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via een stukje in de Kidsweek. Ik las een stukje over een engelse/amerikaanse variant van deze site en toen stond er dat het in Nederland ook was. Ik had nog nooit van dit soort sites gehoord, maar de naam van de site bleef hangen. Misschien kwam het, omdat er stond over die puntentelling, dat trok me wel aan, het is ook gewoon een keileuke site. Maar de media helpt dus wel (soms word ik gek van de reclame!! En dan zo'n klein stukje in de krant, het werkte bij mij dus wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelezen in het Brabants Dagblad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit de Kids Week eerder stond de engelse versie en nu de Nederlandse versie. Zo ben ik er op gekomen.

Kids Week is trouwens een goede krant voor kinderen.