Ik wil iemand een kerstkaart sturen die haar man vorig jaar rond kerst is overleden. wat zou op de kerst kaart kunnen zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.8K

Het beste antwoord

"Jouw Kerst zal natuurlijk nooit meer kunnen zijn zoals het altijd was..., maar juist dááom, denk ik aan jou!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Veel sterkte in de komende dagen & een gelukkig gezond 2012
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er gewoon opzetten wat je bij een ander ook doet.
Ze wordt er al genoeg aan herinnerd rond deze tijd en als er dan ook nog iets van op een kerstkaart staat dan is dat weer een extra herinnering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we wensen je warme dagen toe, en een voorspoedig 2011
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed van je dat je stilstaat bij het verdriet van deze vrouw.
Je hoeft niet bang te zijn dat je haar verdriet extra oprakelt, het is namelijk zo dat de omgeving van een rouwende vaak vindt dat het verdriet na een jaar wel verwerkt moet zijn, de werkelijkheid is vaak anders.

Ik denk dat je er goed aan doet erop te zetten dat de kerst voor haar nu moeilijk zal zijn, dat je aan haar denkt en hoopt dat zij toch fijne dagen zal hebben en de mooie herinneringen zal koesteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er opzetten wat je hart je ingeeft, dat kan ook heel kort en krachtig zijn. Sterkte en een gezond 2011 toegewenst bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou erop zetten: Ondanks dat het een moeilijke tijd voor je is, wil ik je tóch goede kerstdagen toewensen en een hoopvol en gezond 2011
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voorgedrukte kerst kaart, (fijne feestdagen en gelukkig 2011) met de hand geschreven vr.groeten en je naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon hetzelfde neerzetten als op de andere kerstkaarten die je schrijft. Als je de persoon in kwestie een hart onder de riem wilt steken kun je dit volgens mij het beste doen door haar op te bellen of af te spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speciaal jou wens ik een voorspoedig nieuwjaar en dat je maar snel over het zware verlies mag heenkomen.
Lieve groeten, (naam)