Ik wil iemand een kerstkaart sturen die haar man vorig jaar rond kerst is overleden. wat zou op de kerst kaart kunnen zetten

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

"Jouw Kerst zal natuurlijk nooit meer kunnen zijn zoals het altijd was..., maar juist dááom, denk ik aan jou!"

Veel sterkte in de komende dagen & een gelukkig gezond 2012

Goed van je dat je stilstaat bij het verdriet van deze vrouw. Je hoeft niet bang te zijn dat je haar verdriet extra oprakelt, het is namelijk zo dat de omgeving van een rouwende vaak vindt dat het verdriet na een jaar wel verwerkt moet zijn, de werkelijkheid is vaak anders. Ik denk dat je er goed aan doet erop te zetten dat de kerst voor haar nu moeilijk zal zijn, dat je aan haar denkt en hoopt dat zij toch fijne dagen zal hebben en de mooie herinneringen zal koesteren.

Ik zou gewoon hetzelfde neerzetten als op de andere kerstkaarten die je schrijft. Als je de persoon in kwestie een hart onder de riem wilt steken kun je dit volgens mij het beste doen door haar op te bellen of af te spreken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100