Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op gelijkwaardige kruising komen van 4 zijden een auto alleen moeten recht door wie mag als eerste aanrijden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Niemand 'mag' als eerste aanrijden, omdat ze in principe allemaal van rechts komen. Dit is een kwestie van fatsoen. Laat iemand voor gaan en pas de voorrangsregeling vanuit daar toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene die het brutaalst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand! De ultieme dead-lock. Ik heb het laatst nog meegemaakt, ik op de fiets "tegen" 3 auto's. Iedereen ineens een beetje verbijsterd, toen heb ik voorrang genomen.

Het gaat erom dat er iemand duidelijk voorrang neemt, anders ga je afwachten, dan denk je "ja, nu!", maar dat denkt een ander dan ook op hetzelfde moment...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
c+
Voorrang moet je nemen, dus duw je voetje lekker naar benden op het gaspedaal vrome vroem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen waardevol antwoord op de vraag.
(Zelfs niet als je het cynisch bedoelde...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorrang geven is een plicht maar voorrang is geen recht
Hoffelijkheid is in deze situatie de oplossing. De één moet de ander voor laten gaan, maar het hangt van de personen zelf af wie eerst gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk van de autopilisten moet een ander voor laten gaan, op een ander wachten, dus ze 'mogen' geen van allen eerst.

Het zal de brutaalste zijn die als eerste de kruising oversteekt (en op dat moment heeft zijn tegenligger gelegenheidsvoorrang op de andere twee).
(Lees meer...)
13 jaar geleden
De mooiste auto mag als eerst, daarna de iets lelijkere en op het eind de lelijkste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie stil staat, heeft geen voorrang en krijgt dat ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals in Amerika waar heel veel kruispunten zijn waar op alle kanten een stopbord staat. Daar heeft degene die het eerste er staat voorrang en gaan ze zelfs om en om als er meerdere auto's achter elkaar staan.
maar of we de Nederlandse automobilisten ooit zo beleeft krijgen lijkt mij sterk. (of we moeten aan vrij vuurwapen bezit gaan want dan wordt iedereen een stuk beleefter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou als je dit ooit meemaakt hoef je waarschijnlijk niet lang te wachten. er is altijd wel iemand die niet eens stopt ( kijk maar eens hoe vaak het gebeurt dat er daadwerkelijk iemand stopt om te kijken op een kruising of bij een stopteken) die steekt als eerste over en dan gaat de rechts voorrang regeling in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding