Waarom wordt de ene mens bij het lezen van een boek al slaperig na 1 pagina en kan de ander een "pil "van 700 pagina's uitlezen ?

Met het lezen van die ene pagina komt direct de slaap behoefte.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9.7K

Het beste antwoord

waarschijnlijk heb je gewoon behoefte om te slapen, maar krijgt het lichaam daar geen kans voor omdat je heel de dag te druk bezig bent... ga je even zitten of liggen om te lezen, dan krijgt het lichaam toestemming om stil te zijn en te ontspannen... en dan valt het in slaap... zo eenvoudig is dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Interesse... Is die er wel, dan leest het vanzelf... Is die er niet, dan vecht je je erdoorheen...

Is het je al opgevallen als je in het boek zit, dat je niet WEET dat je leest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zittend een boek lees dan word ik niet slaperig, als ik liggend een boek lees dan val ik idd na 1 pagina al in slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat je oogspieren het niet volhouden en dan heb je dus een bril nodig (of je houdt het boek wat verder van je af), maar het verhaal kan je ook niet aanspreken.