Hoe blijf je als het moet de hele avond op?

tja, hoe blijf je makkelijk de hele avond op!
bijvoorbeeld als je een leuke serie wilt zien maar die laat begint of gewoon voor de lol, hoe doe je dit simpel, en ja ik weet dat het ongezond is en dt je die 8 uur moet inhalen, tips ! of ervaringen zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelet op de antwoorden, maar uw vraag gaat over de hele avond opblijven. Dat is geen kunst.
Maar ook de nacht erna opblijven is een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen is anders , zo ook in het makkelijk of niet makkelijk opblijven.

Het beste antwoord

pak wat chipjes , van het zout blijf je wakker ,eet rustig aan . en probeer stil te eten , anders (deed ik ook) doe je eenbeetje chips in een bakje en neem je het mee naar je kamer ,of ga even naar buiten als het wat frisjes is en probeer niet aan naar bed gaan of slapen te denken en ga niet onder de dekens liggen of zitten/liggen in of op een zachte plek (bijvoorbeeld een zachte bank of hangmat) maar ga zitten op een houten stoel of tafel of in het ergste geval :p, op de grond en hou jezelf bezig met dingen die je leuk vind zoals tv kijken.
nah hier kom je wel een eind mee :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yo man

Andere antwoorden (9)

De hele nacht de liefde bedrijven :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Valt dat onder "op blijven?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
val jij daarbij in slaap dan?
escape
13 jaar geleden
Soms wel. Maar ik ben in elk geval dan niet 'op'. Ik ben dan 'neer'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik ga liever 'op en neer'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.....en zie je nog niks van die serie :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet je toch een wekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk, that sucks...
Maar je kan je wel je serie kijken en daar ging het tenslotte om... of anders ga je gewoon verder waar je gebleven was :P
Flink koffie drinken, of energy, daar zit veel cafeïne in. Daar blijf jij volgens mij wel wakker van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat het niet te warm is en veel koffie drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar buiten. Het kan heel verfrissend voelen om wat frisse lucht van een koele nacht om je heen te hebben. Je zal ontdekken dat het heel wat makkelijker is om wakker te blijven als je buiten bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja... dan zul je dus de hele nacht buiten moeten blijven! Want wat gebeurt er als je van afgekoeld weer naar lekker warm gaat? Juist ja, dan wordt het een heel gevecht om wakker te blijven...!
Zorg dat je goed bent uitgerust, dus niet 3 nachten ervoor te weinig slapen. Vervolgens zorg je dat je regelmatig iets blijft doen, en regelmatig iets eet of drink, zodat je lichaam niet in 'ruststand' komt. Zorg er ook voor dat er veel licht is.
Als dat niet genoeg is: Koffie/Red Bull/Druivensuiker e.d. helpen ook erg goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel Red Bull. Daar ga je zo van stuiteren dat je niet kunt slapen al zou je het willen... (ervaring)
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druivensuiker werkt bij mij erg goed!
Als je echt moe wordt zou je een powernap kunnen nemen, dus 15-30 min slapen. Daarna kan je er weer tegen voor een hele tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk enkele dagen van tevoren dat je die nacht niet slaapt en blijf die gedachten houden .
Als je er positief tegen over blijft staan dan kun het volhouden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geleidelijk veel alcohol nuttigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op die dag een middagdutje doen