hoe kan ik mijn haar leuk doen

Ik weet nooit hoe ik mijn haar leuk kan doen. Dus heb ik het meestal gewoon los.
Ik heb bruin haar. Het is ongeveer 15 cm onder mijn schouder. Er zit een slag in. En ik heb het in laagjes laten knippen.
Weet iemand hoe ik mijn haar leuk kan doen?
Ik ben 13.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3K

Antwoorden (8)

Vraag eens advies bij verschillende kappers. Zij kunnen jou haar het beste beoordelen en zien ook de vorm van je gezicht. Zo via een computer kunnen wij dat helemaal niet beoordelen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Upload een foto van jezelf op onderstaande link en kijk wat bij je past!
13 jaar geleden
maak een staart, sla het elastiekje er 1 keer om heen, dan nog een keer, maar haal je staart er niet helemaal doorheen, dan dit stukje weer doort elastiekje, maar weer niet helemaal, ga zo door totdat het elastiekje "op" is.
dan heb je een mooie verwarde knot.

lijkt je dit iets of?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat langer haar heb je vast zelf al van alles geprobeerd: met staart, met leuke rol, met een stoere vlecht opzij , met allerlei kammen etc.

Zou je het niet weer eens lekker kort willen hebben? Dat geeft een heel andere uitstraling. En je bent snel klaar want het is makkelijk in het onderhoud.

Wat je in ieder geval kunt doen is in allerlei tijdschriften kijken of je iemand ziet met haar dat je echt leuk vindt zitten. Je kapper kan dan vertellen of dat model ook haalbaar is voor jou.

Langer haar, bruin, met een slag: het klinkt op zich goed. Maar ik kan me best voorstellen dat je weer eens iets anders leuks wilt hebben. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand met zo ongeveer dezelfde haarlengte ... en ze heeft het dan eens in 1 staart, dan weer's in 2 ... dan de scheiding op zij en dan in het midden .... soms zet ze ook de krultang er in (of wat ze er dan ook voor gebruikt). Altijd ziet ze er heel afwisselend uit!
Je zou dit alles ook es kunnen proberen, misschien staat het je leuk?
Maar er blijft altijd 1 model wat dit meisje waarover ik het heb het leukste staat en dat zal bij iedereen wel zo zijn .... tóch vind ik de afwisseling ook errug verrassend iedere keer.
Probéér het gewoon!

Veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube kun je tegenwoordig allemaal filmpjes vinden over makeup en haar. Er wordt dan precies, stap voor stap uitgelegd hoe je het moet doen. Kijk eens op http://www.youtube.com/watch?v=UREq5uKkbhE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al eens een stijltang gekocht. Ik kon mijn haar maken zoals ik kon (krullen,broshing,...). Je kunt het bij Claire's kopen in de winkelcentrum. toi toi toi!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf meestal doe (mijn haar is dezelfde lengte als dat van jou ongeveer) is een hoge staart, plukjes pony aan de zijkanten losjes laten hangen en dan met van die knipjes de staart los opsteken... staat erg leuk en eigenlijk leeftijdloos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak 2 staarten recht aan de zijkant van je hoofd, en doe een maf clipje in je pony. Ik draag mijn haar al 15 jaar bijna dagelijks zo, met veel positieve reacties.

Wil je het minder opvallend, doe er dan wat wax in, lekker schudden en doe er dan alsnog een maf clipje in.. of voor de meest saaie variant, zonder clipje. Maar zo zien er al zoveel mensen uit.