Zou je door een orka heen kunnen lopen?

bijvoorbeeld als je er in de mond ingaat,
en er aan de achterkant weer uit gaat,
zou daar ruimte genoeg voor zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

nee dat gaat niet
je kunt misschien wel kruipend er door heen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat je er in stukken in gaat en als orka-poep weer uit komt.
13 jaar geleden
Als er een mogelijkheid zou zijn om een dode orka 'leeg' te halen, en op te zetten, dan zou je doorheen kunnen lopen ja.

Door een ongeprepareerde orka kun je niet lopen: De binnenkant van het beest zit vol met organen en blubber.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is onmogelijk.En dat geld voor elk groot dier.Dus ook voor walvissen en orka,s.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inwendige organen, zowel van mensen als van dieren, zijn niet hol in de zin dat ze met lucht gevuld zijn. De wanden van die organen liggen tegen elkaar of omsluiten de inhoud ervan. Vul je zo'n orgaan met lucht dan zou je er theoretisch in kunnen lopen als dat orgaan, bijvoorbeeld de maag, groot genoeg is. Dan heb je het wel over grotere walvissen dan orka's. Als zo'n beest nog leeft dan is de kans groot dat je uitgekotst wordt door de irritatie die jouw lopen en de lucht in de maag van zo'n beest veroorzaken.