10238 4800 NB Breda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een onderdeel van reckitt benckiser.
geen antwoordnummer gevonden alleen postbus en tel.

Reckitt Benckiser (Netherlands) BV
Siriusdreef 14
2132 WT Hoofddorp
PO Box 721
2130 AS Hoofddorp
Netherlands

T +31 (0)23 558 4500
F +31 (0)23 558 4555
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang gezocht, toch gevonden:

1.Koop 1 product* van Vanish naar keuze en bewaar de kassabon.
2.Gebruik het Vanish product zoals staat aangegeven op de gebruiksaanwijzing en evalueer het resultaat.
3.Bent u niet tevreden? Vul dan u gegevens hieronder in en stuur het ingevulde formulier en de originele kassabon in een gesloten enveloppe naar Reckitt Benckiser, Antw.nr. 1423, 1300 VE Almere
4.We streven ernaar om u het aankoopbedrag binnen 2 maanden retour te storten op uw rekening.

www.vanish.nl