Hoe kan ik de dop van mijn bidon soepeler in en vooral UIT laten gaan.

Ik moet soms snel wat drinken tijdens het beoefenen van mijn sport. Ik krijg echter de dop van mijn bidon echt met grootse moeite open. Ik moet mijn tanden erop zetten en dan met al mijn kracht trekken om hem open te krijgen.

Is er een manier op dit iets eenvoudiger te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Het beste antwoord

Met dit weer is dat vaak een probleem, je zou hem kunnen bewaren in een kruikenzak.
Om het op te lossen zou je een ander kunnen proberen van het soort dat automatisch werkt.

Elite Thermal Bidon houdt uw drinken 4 uur lang heet of koud.
Beschermende dop met automatisch open- en sluitsysteem.
Volume 500ml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit weer ? Wat heeft het weer daarmee te maken ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van deze kou krijg je verkleumde handen en om daarmee zo'n bidon te openen lijkt mij niet handig ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow haha, ik doe echter aan ZAALvoetbal ;) Stond niet vermeld dus kon je niet weten. Vandaar dat ik de link niet snapte.

Andere antwoorden (2)

leg hem een nachtje in warm water met soda opgelost
waarschijnlijk zit er wat vuil tussen
daarna goed naspoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn drinkflesjes van mijn hardloopgordel in de vaatwasser gedaan(dopjes op "open"). Hierna gingen ze zogezegd rete soepel. niet heel handig voor mij, maar als jij er je voordeel mee kan doen is het toch niet voor niets geweest.