Wat is een normale tijd voor een fiets uitlenen?

Stel je voor iemand komt op bezoek, en leent je fiets zodat hij naar huis kan. De persoon laat niets meer van zich horen, hoe lang wacht je tot je gaat vragen waar je fiets blijft.

Na het vragen komt hij nog niet, na hoe lang word je boos op de persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ha, die Derko;

Dat ligt er voor mij aan wie de persoon is. Ik zou mijn fiets waarschijnlijk helemaal niet uitlenen aan iemand waarvan ik me moet afvragen of en wanneer die fiets terugkomt. Als er verder niets is afgesproken zou ik echter verwachten dat de fiets na hooguit twee of drie dagen terug wordt gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

24 uur
hij leent hem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Politie bellen?

Toegevoegd op 31-05-2009 13:35:02
Ik denk dat je fiets gestolen is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paar dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou naar hem toegaan.
en eens goed de waarheid vertellen. en dan zelf de fiets meenemen.
24 is normaal 48 uur te overzien, en als het langer word kan hij jou dat netjes melden. laat ie niets horen gelijk erop af.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bellen zodra je de fiets nodig hebt, zou ik zeggen.
Pas boos worden als je 'm dan belt en zegt dat ie de fiets niet wil brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen vriend, maar een oplichter... Nooit meer doen bij hem/haar... Een keer waarschuwen en dan de politie bellen van vermissing en tegelijk aangeven waar dat de vermoedelijke dader woont...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Visite ,visite.........
Een huis vol visite...
En maar 1 fiets om uit te lenen.
Echt boos wordt ik pas als je ziet dat deze persoon de fiets gebruikt bij : FIETS HEM ERIN !