wat zijn milleueisen voor een kantoor en voor een autobedrijf?

wat zijn milleueisen voor een kantoor en voor een autobedrijf? en waar kan ik die vinden?

Toegevoegd na 47 seconden:
autobedrijf = autogarage

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je zou kunnen navragen bij een brancheorganisatie of er afspraken zijn met de lokale overheden (een convenant of i.d.). De praktijk, volgens mijn ervaring is, dat men geen richtlijnen vooraf geeft, maar achteraf de bestaande situatie gaat beoordelen en men eisen stelt die bij een volgende inspectie/beoordeling aangepast moeten zijn.
Bij een volgend bezoek van de milieuambtenaar zijn dan vaak de eisen weer aangepast, en begint de procedure opnieuw.
Ik weet niet of dat overal zo is, maar dit is een veel voorkomend probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt de precieze eisen opvragen bij de gemeente waar je het bedrijf wilt vestigen. Die kunnen per gemeente verschillen. Je weet dan ook meteen of je bepaalde vergunningen nodig hebt voor de bouw, uitbereiding, vestiging (bestemmingsplan!) e.d.