help. na een forensich indentiteitsonderzoek op mijn auto is het kenteken ingenomen. wat nu te doen? het is de enigste in nederland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee
ronron1212
13 jaar geleden
enige wat
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik heb ook een enig autootje. Maar of het het allerenigste autootje van Nederland is, durf ik niet te zeggen.

Het beste antwoord

Contact opnemen met de instantie die je kenteken heeft ingenomen.
Gelet op dit alles zou ik de Rijksdienst voor het wegverkeer (Veendam) benaderen met de vraag hoe nu verder.
Heb je een rechtsbijstand dan zou ik deze inschakelen om je door deze juridische brei te laten helpen.
Belangrijkste is dat jij alles kan aantonen middels aankoopnota's ed dat je eigenaar te goeder trouw bent.
Overigens is het mogelijk dat een kloon auto alsnog wordt voorzien van een nieuw VIN en een nieuw kenteken krijgt, dit hangt af van de resultaten van het onderzoek.
Succes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan heb je waarschijnlijk een omgekatte auto. Je kan nog proberen hem in onderdelen te verkopen.