Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijgt iemand punten met onwijs domme vragen en iemand die serieus is krijgt niks of wordt verwijdert

VRAAGJE VOOR IEDEREEN>>>

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Daar moet je bij de moderatoren zijn, wij gebruikers doen wat we kunnen en de moderatoren doen ook wat ze kunnen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wat ben je weer diplomatiek! +1!
Het lijkt me stug dat een serieuse vraag wordt verwijderd.

Toegevoegd op 29-05-2009 20:29:02
Ik ga er ook al verkeerd van spellen ;o(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een serieuze vraag wordt in principe niet verwijderd. Een domme vraag kan ook een goeie vraag zijn, dus wordt in principe ook niet verwijderd. Een vraag om te treiteren of eentje die discriminerend is of opwekt word wel verwijderd.

Een optie -1 per spelfout zou overigens een hoop snelle onnadenkende vragenstellers tot een negatief puntenaantal brengen, misschien een idee?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is best moeilijk om een hele domme vraag te verzinnen. Dat is punten waard.
Goeie vraag overigens... heb je er lang over gedacht?

Toegevoegd op 29-05-2009 20:46:06
+1 voor de goeie vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik let daar niet op, maar wat bedoel je met domme vragen? Ik denk dat het wel meevalt. Bovendien bestaan er geen domme vragen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nonsens, natuurlijk zijn er domme vragen. http://www.flickr.com/photos/deia/7942538/
het gaat hier over wat jij vind, dus jou mening, en zoals jij het ziet zie ik het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding