Waar kan jij van genieten?

Heb je bijvoorbeeld een moment op de dag dat je ven tot rust komt? Een bepaald gebruik of ritueel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (16)

van het leven zoals het is, gewoon het moment van deze stilte en pracht...

Nee hoor ik gebruik alleen dankbaarheid als middel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geniet van de leven, hoe de dingen zijn geweest, nu zijn en hoe ze hopelijk later ook zullen zijn. Ik geniet van elk leuke van een seizoen, van alle positieve dingen van minder leuke dingen. Ik geniet van 2009!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik na een drukke werkdag thuiskom, komen mijn katten me na het eten steevast even bedanken door uitgebreid op mijn schoot plaats te nemen en te gaan spinnen.

Simpel, maar daar kan ik echt van genieten, de stress van de dag valt gewoon van je af op zo'n moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de mooie kleuren die de lucht op een onbewolkte ochtend ( zomer´s tussen 05.00 uur en 06.00 uur ) heeft.
Maar ook bij een onbewolkte ´´hemel``net tegen en na zonsondergang .
Maar natuurlijk van nog vele dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pudding broodje van onze eigen bakker in het dorp.

Toegevoegd op 29-05-2009 19:21:04
En ook van zwemmen

Toegevoegd op 29-05-2009 19:22:05
En ook van een mooie vlakte met bos als achtergrond en en kabbelend beekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn kas elke dag zaatjes volgen vanaf het ontkiemen tot grote tomatenplanten, augurkenplanten, fijne kruiden om iedere dag mee te koken... heerlijk rustig moment van meditatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mok koffie en mijn ochtendkrant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik na een dag lang studeren of werken weer thuis kom, dan plof ik alseerst even op de bank en kruip ik onder mijn vriend's arm...Aaaaahhh dat voelt echt zo goed =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van een flinke sorbet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een graadje of 20 en een heerlijk briesje over m'n huid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor mij is een van de bijzondere momenten van de dag als ik thuis kom en mijn lief weer in de ogen kan kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van de zon op m'n huid, van het groen in mijn huis en op mijn balkon.
van m'n katten die me zo lief zijn.
van lekker eten met vrienden.
van een heerlijk saunabezoek, en/of een massage.
van alleen zijn, en de tijd aan mezelf hebben.
van in bad liggen, met lekkere olie erin, wijntje erbij en een goed boek, of gewoon mediteren.
en...en....en...:))
14 jaar geleden
Op een zonnige en warme dag over een groot grasveld kijken met alleen maar natuur op de achtergrond. Daar kan ik blij van worden.

Mooie muziek tijdens een ontspannen auto-rit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de liefde, sex, zon, de geur, aanblik en het geluid van de zee, onder een boom zitten en naar de vogels kijken en luisteren, een goeie kop koffie, een warme douche, de geur van wasgoed wat buiten heeft gehangen... ik kan nog wel even doorgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geniet van zoveel dingen een knuffel van een van mijn kinderen, dat de zon vandaag schijnt, of de geur als het net geregend heeft, een kus van mijn man, dus eigenlijk geniet ik van een mooi moment, eigenlijk je kan van alles genieten.
genieten is een state of mind zoals de engelse het zo mooi kunnen zeggen.
Als je eigen insteld op genieten dan geniet je ook meer is mijn mening.
op dit moment geniet ik echt van mijn kopje thee met het zonnetje op mijn lijf zittend in de tuin, de kat aan mijn voeten, zeg nou zelf dat is toch een moment van genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpele dingen als zwemmen in de rivier, goeie geprekken voeren met m'n man, m'n baby voelen schoppen, douchen, kayakken naar het buurlandje, warme soep, een teder gebaar, luieren in een hangmat onder kokosbomen, de wind, chocolade eten, muziek, de regen/onweer des nachts, dagdromem... dat soort dingen... daar zit geluk in he :D