Hm, vlgs mij gaat dat alleen lukken met je gsm. Foto- en camera apperatuur is meestal niet toegestaan bij concerten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geschikte camera is er zo niet voor concertfotografie. Als je een pers toegangsbandje hebt, mag je professionele apparatuur meenemen. Daarmee is dit dus ook het meest geschikt voor bijna de moeilijkste tak van de fotografie.

Een camera met een grote chip en een lens met een grote lichtgevoeligheid is hetgeen je nodig hebt. En geloof me, die zijn duur..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spiegelreflex is misschien wel de beste keuze, maar deze zijn vaak net iets te groot om eenvoudig mee te nemen. Wil je een goede camera die toch nog compact is, denk dan aan bijv. een Canon G11 of G12.