Met welk programma is het mogelijk om verwijderde foto's te herstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Recovermyfiles is zo'n programma. Afhankelijk van hoeveel gegevens er al overheen zijn geschreven, zullen de foto's meer of minder beschadigd tevoorschijn komen, maar hij ziet wel alles wat ooit een foto is geweest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recuva is een uitstekend programma... haalt verbazend veel bestanden en dus ook foto's terug.
Succes

Toegevoegd na 54 minuten:
Recuva is trouwens toe te passen om gegevens terug te halen van de harde schijf of diverse geheugenkaarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Programma's zoals X-cleaner kunnen nagaan of je ergens toch nog een bestand (foto ) staan heeft (ook op verborgen plaatsen)
Wanneer de foto verloren is door problemen met de schijf , kan je ze terughalen met bijvoorbeeld (wat ik gebruik):
Data Doctor Recovery ( ideaal voor schijven die crashen of ontoegankelijk worden.
Zolang de foto nog in de prullenmand zit kan je hem altijd terugzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarvan? harddisk of geheugenkaart?

In ieder geval de disk of kaart niet meer gebruiken.
In geval van een harddisk dus geen programma gaan installeren, maar harddisk eruit en aan een andere computer hangen.

Er zijn veel programma's hiervoor en ze werken allemaal net iets anders. Dus als het ene programma niet werkt of maar een deel kan terugkrijgen heb je een goeie kans dat je met een andere programma betere resultaten krijgt.

Bron: eigen ervaring met zowel harddisk crashes en foto's van een geheugenkaart.

met o.a. deze heb ik goeie resultaten gehad:
File Scavenger Data Recovery Utility
Easeus Data Recovery Wizard Free Edition

ff zoeken in link op "recovery"